Rallycross igår och folkrace idag!

hallå!
Jag hann inte skriva nå igår.
men då var vi på rallycross i bollnäs, de var faktis kul!
vi titta när Tommy körde (buddas pappa)
och de gick bra för han fast motorn blev varm efter tre varav men de gick bra än då tills när han kom till c finalen
 när man skulle åka fem varav då palla tyvär inte motorn nå mer :( 
sen på kvällen var jag med adam :D Älskar dig

                          

                           

                                
                                  
                                              Älska bilen :D



Folkrace!
japp då va de folkrace idag med Pappa Limpan Kristoffer och Älskling! 
Vi åkte kl 9 på morgonen och titta på folkrace för vi skulle buda på en bil till mig :D som inte gick nå bra!
För pappa sa att vi kunna buda på en bil som gick ganska bra och var nästan ny byggd men jag ville häldre ha en annan bil som jag verkligen gilla men pappa sa att den gick för "sakta" men ja tyckte den verka bra men han buda på den andra :( och gissa vad! de var nio st som hade buda på den och vi hade buda två gånger för buddis hjälpte oss men du hjälpte inte :( de var en annan tjej som fick den.
Då sa pappa att vi skulle gå och fråga en annan kille om nån hade buda då hanns bil coh GISSA VAD! nån hade ju gjort de:(.  Och om vi hade buda på bilen som jag tyckte hade vi fått den för ja tror ingen hade buda på den! men pappa lyssnade ju så klart inte på mig!!! ;(



        
                                        Bilen som jag ville ha :(     
                                                    Älskar den:)


                      


Kommentarer
Mamma

Pappa är inte så bra på att lyssna, nästa gång skall jag vara med å då blir det den som vi vill ha!

Älskar dig hjärtat! <3

2009-08-17 @ 01:01:14
URL: http://tuvansarah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0