Sista junior tävlingen..

Idag körde jag den sista junior tävlingen i folkrace. Dagen startade bra, bilen gick igenom besiktningen och det var fint väder. Inför första heatet var jag lite nervös, åkte ner mot startplattan och sedan åker iväg! och kommer först i mål!! I dom andra heaten blir jag 4 och tvåa och får totalt ihop 15p  som räcker till A final. och i finalen blir jag trea!! och i Dalaserien blev jag 5a och inga bud på bilen. så jag åker hem med två pukaler och ett stort leénde på läpparna och ä super nöjd! och jag är glad för att jag fick ett bra slut på junior tiden för nästa år får jag köra med tanterna:D
 
 


Kommentarer
tessan

Tanter:o ;)

2012-11-04 @ 13:39:44
URL: http://theresestattin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0