Sista gången..

Som sagt förra Onsdagen var det sista gången jag red på ridskole häst. Den gången hoppade vi bana på ca 60-80 elr nått? Sedan avslutade vi med högd hopp på ett vanligt rättuppstående hinder. Vi började på ca 50 cm och höjde fört 10 cm åt gången sedan när det blev lite högre höjde vi med 5 cm. i slutet var det jag och en b ponny kvar när vi låg på 100cm då hon vägra ut sig så då vann jag men sa åt Lisa(ridläraren) att höja ett hål till(5cm) så jag fick hoppa ett språng till då jag inte har vågat hoppa så högt för att jag ramlade av så många gånger i somras och flög in i hinder osv.. så hon höjde ett hål sa hon och vi hoppade det, Jag blev jätte glad för jag klara det och när vi har landat så kolar Lisa på mig och säger – Emili det där var 110cm, jag höjde två hål.

Så glad har jag någ inte blivit på jätte länge!! Asså i smonras vågade jag knappt hoppa 60-70 och nu avslutade vi på 110 SJUKT!!!:D tack Lisa för en grymt bra termin!! 

 

Bild på mig och Homer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0