Lillen

Igår så var jag och Lillen till ockelbo och tränade dressyr för Åsa. jag och mamma lastade honom helt själv för första gången och det gick super bra! vi lastade han även själv när vi skulle hem och då gick han också nästan bara rakt in! MIN PRINS!! <3  Ridningen gick skit bra så länge jag visste hur jag skulle göra med skänkeln och händerna. Vi tränade på att ställa in och ut på stora volten i skritt trav och galopp. Vi tränade även på halvhalter i alla gångarter. så idag var jag till honom en sväng bara och borsta han lite och gick en promenad eftersom det har varit dåligt väder hela dagen och han var ganska tittig och sprallig idag. så när det inte blev någon ridning så tog jag hem sadeln och smörjde den ist så jag fick något gjort iaf. nu ska jag sova för ja lär gå upp tidigt imån trots att jag börjar kl 13 för det går ingen buss från denna HÅLA!!! aja ses imån 
Kram!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0