Utkast: Sep. 28, 2012

Imorse så åkte ja mamma och pappa in till ockelbo för att mamma skulle handla. Då åkte jag och pappa till Grangården för att köpa spån  till Lill hästen. När vi kom hem så åt vi lite lunch och sedan åkte jag och mamma upp till stallet och skurade och tömde Lillens box på spån och en massa skit:) jag kan inte förstå hur han kan skita ner så grymt mycke:o aja hur som helst nu är det rent och fint. Mycket spån ficck han också så han sover mjukt och skönt inatt.
 
Ridningen idag då. Den gick super bra! jag och sandra red runt hen. Det tog ca 1,5 timme och vi galoppera ganska mycket. Han var super pigg idag också .. KUUL:D   Fast han betedde sig jätte konstigt idag när vi salda av och borsta :/ men de ska inte va nå fel bara lite busig kanske?:) Imogon ska han få vila för då ska jag köra folkrace också så att han är pigg tills vi ska tävla första gången på söndag:D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0