Helgen

Ihelgen blir det en massa folkrace och väldigt lite häst:( 
på lördag är det min livs sista junior tävling:( tävlingen kommer att vara i borlänge och det är kul för det är min favorit bana!! hoppas verkligen att jag får ett bra resultat då.
På söndag är det KM för Årsunda förarna och då ska jag köra min älksade roteN!!!! startade den i garaget idag och då slog nervösiteten igång. Blev super Taggad!! 
 
som sagt så blir det lite häst i helgen så Lillen får vila på lördag (lyx tycker han då) och på söndag ska jag försöka hinna rida lite hoppas jag sedan drar skolan igång igen.
skriver något någon dag jag känner för det och när jag vet vad jag ska skriva...:(
 
Bjuder på en roteN bild från motala också!
 
 
KRAMMMM!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0