Dagen!

I morse så vaknade jag hos min älskling! fixade mig och tjatade upp Emil ur sängen för han är sååå seeeeg på morgonen:( sen tog vi min rosssssa epa till skolan så vi var där till ca 9 eftersom vi börja då och när vi kommer fram så säger dom att vi får ta rast en sväng för att det inte finns någon sal ledig. Så vi började kl 10 ist och dom snacka bara en massa skit (kommer inte ens igår nått typ) sen åkte Emil och jag hem till han en stund och myyste. När jag kom hem så åkte jag upp till min Happt Feet för att rida och det gick jätte bra enda tills jag skulle svänga av vägen in i skogen. Då ville han minsann inte gå mera utan bara står och bockar sparkar och stegrar hur mycket som helst. Efter ett tag så gick det bra och vi red en sväng till sen hemåt! Älskar min HF även om han håller på sådär!
Kram!! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0