Bästa låten just nu ;)



ja, jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
Åh jag, kommer in rullar hårt i stockholmsterräng
det är titeln jag vill åt jag är, jag är

Från Slussen, Hornstull, Zinkensdamm, Vietnam
samma stam huliganer var kleptomaner
Mickpyromaner kumpaner
Blowar som ett gäng militanta veganer
1200-kattare barnackade skytjackare
riktiga rimslaktare
Respekt till alla snubbar som hängt sen dag ett
Ni finns i familjen där mitt blod flyter fett
Klä bilder med ord bevittna saker som jag sett
För rim faller tätt när jag förklarar vad som gäller
Som blöta akvareller
Jag börjar pensla
Jag flyter med känsla, åh

Ja, jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
Åh jag, kommer in rullar hårt i stockholmsterräng
det är titeln jag vill åt jag är

Mikrofonkåt
Jag är
Mikrofonkåt
Jag är
Mikrofonkåt
Mikrofon

Mikrofonkåt
Jag är
Mikrofonkåt
Jag är
Mikrofonkåt
Jag är mikrofon

In kommer stekarn
Petter ingen tvekan

Mikrofonkåt
Jag är
Mikrofonkåt
Jag är
Mikrofonkåt
Mikrofon

Mikrofonkåt
Jag är
Mikrofonkåt
Jag är
Mikrofonkåt
Jag är mikrofon

Ja, jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
Åh jag, kommer in rullar hårt i stockholmsterräng
det är titeln jag vill åt jag är

Ja, jag rimmar på från undergroundnivå
siktar mot toppen så långt jag kan nå
Åh jag, kommer in rullar hårt i stockholmsterräng
det är titeln jag vill åt jag är

Mirofonkåt
Jag är
Mirofonkåt
Jag är
Mirofonkåt
Mikrofon

Mikrofonkåt
Jag är
Mikrofonkåt
Jag är
Mikrofonkåt
Jag är mikrofon

Jag är mikrofonkåt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0