DDagen!

idag var det jag som hade hästarna, så ja åkte upp till stallet imorse med mamma och släppte ut poppisarna mockade fyllde på nytt vatten och la in hö. När det var klart gick jag ut i hagen och pussa på Lillen lite, sen åkte jag hem och sov ett tag till tills sandra smsa och fråga om jag ville ridalite på banan och hoppa.
vi åkte upp till stallet och byggde en liten bana och sen fixade hästarna.
Idag så tränade vi på övergångar också hoppade vi lite kombenationer (stavning).
Lillen var iaf super duktig idag!! Ångrar inte en sekund att vi köpte honom!! han är min ängel! <3
 
 
 
Efter ridningen tog jag med tränset hem och smörjde det så tog lite bilder på de också! 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Vilken fin liten gosse! Våran gobit!

2012-09-01 @ 23:37:43
URL: http://tuvansarah.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0