söndag =)

chacha  i fredags så åkte man med älski hem då =) vi drog lite grenar och skit till brasan-.-
sen senare kom martin och louise med värdens gulligaste hund love it =) senare ändå kom det jätte  myce folk sen åt vi mat och tände brasan de va mysss

när vi vaknade på lördagen så tittade vi på lite film (super cross) den va ganska bra faktis sen åkte  vi till stina och lars-peter för adam skulle klättra upp i massa träd och sätta fast eb lina  som dom typ skulle ha.
sen kom pappa och hämtade mig och när vi åte hem så sa han att vi skulle köpa en ny folkrace bil av ante prepula kanske =) och de gilla jag för det va ju såklart en OPEL =)

sen idag har det inte hänt så mycke jag och linus har fixat grus upp raten bara ...
senare ska jag träna lite starter med golf-opeln sen men te mormor och morfar och käka tacos =)gilla =)





kran emíli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0